Nesoddbiene

Informasjon om benyttelse av angrerett

Du har alltid 14 dagers angrerett på produkter kjøpt gjennom nesoddbiene.no. Noen av varene vi selger er matvarer, disse må ha ubrutt forsegling for at angreretten kan benyttes, jf Angrerettloven § 22 bokstav G.

Angreretten begynner å løpe fra dagen etter du har mottatt produktene. Om du skulle være for sent ute, ta gjerne kontakt med oss likevel, så vil vi forsøke å finne en minnelig løsning.

Du står fritt til å melde benyttelse av angrerett slik du måtte ønske. Vi anbefaler likevel at dette skjer skriftlig. Du kan gjøre dette på tre måter:

1) Benytt kontaktskjemaet vårt og send oss en melding hvor du skriver at du ønsker å benytte angreretten.

2) Send oss en e-post til post@nesoddbiene.no hvor du skriver at du ønsker å benytte angreretten.

3) Send skjemaet “Angreskjema” per post til: Nesoddbiene, Kirkeåsveien 39, 1459 Nesodden. Skjemaet finner du ved å klikke her.

Varene hvor angreretten ønskes benyttet bes returnert til oss så snart som mulig og senest innen 14 dager fra du har sendt oss melding om at du ønsker å benytte angreretten. Kjøper bærer ansvar for retur. 

Vi ønsker i denne sammenheng også å legge til at fornøyde kunder er viktig for oss. Du behøver aldri å oppgi grunn for hvorfor du ønsker å angre, men er det noe med produktene som gjør at de ikke tilsvarer forventninger, setter vi veldig pris på å få en tilbakemelding om dette.

Angrerett og kjøpsvilkår

Angrerett

Du har alltid 14 dagers angrerett på produkter kjøpt via fjernsalg – f.eks. i nettbutikker. Dette gjelder selvsagt også produkter kjøpt via denne nettsiden. Vær oppmerksom på at matvarer skal ha ubrutt forsegling, jf. Angrerettloven § 22 bokstav G. Kjøper bærer kostnader for retur.

Mer informasjon om angrerett og hvordan du benytter denne finner du ved å klikke her.

Kjøpsvilkår

Vi benytter standard kjøpsvilkår fra Forbrukertilsynet. Du kan lese vilkårene i sin helhet her.

Abonnér på vårt nyhetsbrev

Registrer e-postadressen under, så mottar du e-post fra oss når vi har noe spennende å fortelle og når sesongens produkter er tilbake på lager.

Du vil også motta muligheten til å forhåndsreservere honning i flere størrelser og varianter enn hva vi normalt har for salg. Vi sender ut skjema for dette i mai/juni.

Leveringsalternativer

Vi sender til hele Norge med Bring/Posten og PostNord. I kassen kan du selv velge hvilken transportør du ønsker. 

Prisene for frakt varierer basert på produktenes vekt. Riktige priser vises i kassen før du betaler.

De ulike leveringsalternativene vil vises i kassen etter at du har registrert din adresse.

Vi spanderer frakten på alle bestillinger over kr 800,-. 

Til adresser innenfor Nesodden Kommune, samt postnummer 1455 Nordre Frogn, har vi noen tilleggsvalg. Se lengre nede i artikkelen.

Vi pakker og sender din bestilling vanligvis i løpet av to virkedager, men tidvis kan vi trenge noe lengre tid.

Adresser på Nesodden og 1455 Nordre Frogn

Levering på døra

Pris:

Ved bestilling over kr 800,-: gratis

Ved bestilling under kr 800,-: kr 39,-.

Vi leverer selv på døra. Normalt kjører vi ut annenhver torsdag mellom kl 17 og 21. Datoer er oppdatert blant leveringsalternativene. Dette er det rimeligste alternativet, da vi kan samle flere bestillinger på en og samme dag. Bra for både lommebok og miljø :)

Levering i postkasse – kr 49,-.

Vi leverer din bestilling i postkassen i løpet av to dager. Viktig at postkassen er tilgjengelig.

 

0